SEO auditasyra išsamus jūsų svetainės tyrimas, kuris įvertina daugybę veiksnių, darančių įtaką jūsų galimybėms užimti aukštas pozicijas paieškos sistemų rezultatų puslapiuose, arba SERP. Šie elementai apima jūsų svetainės SEO veiksmus tiek puslapyje, tiek už jo ribų, taip pat techninį SEO našumą.
Vidinis svetainės auditas
Jūsų puslapyje vykdomas SEO auditas apima svetainės elementus, kuriuos galite kontroliuoti ir optimizuoti, o didelė dalis to yra turinys. Kitaip tariant, puslapyje vykdomas SEO auditas sutelkia dėmesį į jūsų svetainės elementus, kurie daro įtaką jūsų svetainės pozicijoms paieškos sistemų rezultatų puslapiuose (SERP).
Raktažodžių tyrimas
Kas geriau padės jūsų turiniui pasiekti aukštesnes pozicijas nei raktažodžiai? Prieš kuriant turinį su raktažodžiais, turite suprasti, koks turinys šiuo metu gerai reitinguojasi ir ką žmonės iš tikrųjų turi omenyje, ieškodami raktažodžio. Peržiūrėkite savo konkurentų svetaines, kurios gerai reitinguojasi „Google“, ir pamatykite, į ką jie sutelkia dėmesį savo turinyje. Ar yra kažkas, už ką jie reitinguojasi, o jūs ne? Įsitikinkite, kad jūsų turinys atitinka vartotojų paieškos ketinimus.
Ieškokite savo raktažodžio „Google“ ir pamatykite, kas pasirodo. Ką daro kitos aukščiausią reitingą turinčios svetaines, kad paskatintų žmones spustelėti? Kartais raktažodis gali prasidėti nuo „kas yra“, bet ieškotojas iš tikrųjų ieško „kaip padaryti“. Šiuos subtilius, bet svarbius niuansus galite atrasti atlikdami tyrimą, kuris padės jums geriau reitinguotis!
Raktažodžių naudojimas
Taigi, suprantate, kodėl vartotojai įveda tam tikrą raktažodį. Dabar turite jį naudoti savo turinyje, jei dar to nedarote.
Turėtumėte naudoti raktažodžius savo antraštėse, teksto turinyje, pavadinimo žymoje ir meta aprašyme. Paaiškinsiu. Turėtumėte pradėti nuo raktažodžių naudojimo savo antraštėse, ten, kur jie natūraliai tinka. Tarkime, norite papasakoti žmonėms, kodėl jie turėtų naudoti jūsų nebrangias būsto remonto paslaugas. Galite pradėti šią svetainės dalį su ryškia antrašte, kuri sako „kodėl turėtumėte naudoti mūsų nebrangias būsto remonto paslaugas“. Tada turėtumėte naudoti „nebrangios būsto remonto paslaugos“ ir kitas panašias šio raktažodžio variacijas ten, kur tai prasminga turinio tekste.
Nestatykite savo raktažodžio visur… Tai gali pakenkti jūsų SEO. Įsitikinkite, kad tai skamba prasmingai, jei perskaitote garsiai. Savo turinyje galite naudoti susijusius raktažodžius, kad padėtumėte paieškos sistemoms suprasti jūsų puslapio kontekstą.
Įrankiai, tokie kaip KeywordsFX, LSI graph ar net susijusios paieškos ir „Google“ automatiniai pasiūlymai, puikiai tinka susijusių raktažodžių idėjoms.
Taip pat turėtumėte ieškoti raktažodžių pavadinimo žymoje ir meta aprašyme per savo SEO auditą. Šie elementai matosi paieškos rezultatuose ir gali suteikti vartotojams bei paieškos sistemų naršyklėms kontekstą apie tai, ką jūsų puslapis turinčia. Optimizuojant juos su raktažodžiais, galite padidinti savo puslapių pozicijas SERP.
Vidinės nuorodos
Vidinės nuorodos yra labai svarbios, kad paieškos sistemų robotai lengviau rastų puslapius jūsų svetainėje, kas teigiamai veikia jūsų SEO. Kuriant naują turinį, svarbu suformuoti nuorodas į kitus jūsų svetainės puslapius. Vidinės nuorodos palengvina paieškos sistemos robotams (ir žmonėms!) surasti puslapius jūsų svetainėje, taip suteikiant SEO postūmį. Pavyzdžiui, rašant straipsnį apie finansines paslaugas, jei jūsų svetainėje yra puslapis, kuriame išvardytos jūsų teikiamos paslaugos, būtinai turėtumėte suformuoti nuorodą į tą puslapį. Tai padeda gerinti SEO ir skatina srautą į kitą jūsų svetainės puslapį.
Svetainės planai
Dar vienas svarbus puslapyje vykdomos SEO optimizacijos elementas yra svetainės planai, kurie padeda paieškos sistemų robotams atrasti puslapius jūsų svetainėje.
Turėtumėte turėti dvi rūšių svetainės planus: HTML ir XML. HTML svetainės planas apima nuorodas į kiekvieną jūsų svetainės puslapį ir gali padėti tiek žmonėms, tiek robotams rasti puslapius, kurie galbūt neturi vidinių nuorodų, rodančių į juos.